Novembra migla
Skolā tiek realizēti
projekti sadarbībā ar:

Meklējot Gaujas sākumu

27.septembrī ar 30 min nobīdi mēs – es, Dāvis, Verners un Ginta – sākām ceļu uz Skujenes pamatskolu. Gintai par prieku mēs braucām pa grants ceļu. Atbraucām laicīgi, jo ietaupījām laiku pa grants ceļiem. Mēs devāmies reģistrēties un ēst savas līdzpaņemtās brokastis. Kad sabrauca pārējās skolas, mēs devāmies ēst kopējās brokastis. Pēc otrajām brokastīm katrs pārģērbās kā uzskatīja par pareizu, ejot meklēt Gaujas sākumu. Ģērbšanās veidi un stili bija ļoti dažādi. Ejot uz Gaujas sākumu, mēs piestājām Ulmaņlaika baznīcā, kuras stāvoklis nebija no labākajiem, bet tas mūs neatturēja uzkāpt tornī. Uzkāpjot augšā, mēs ātri vien kāpām lejā, jo, pieskaroties sienai, tā vienkārši sāka drupt. Turpinot ceļu, mēs redzējām daudzas govis, kā arī veco skolu. Pa ceļam mēs ar Verneru noslēdzām derības par peldēšanu – tas, kurš šo divu dienu laikā nenopeldēsies, otram uzsauks braucienu driffta hallē.
Sasniedzot Gauju, mēs griezāmies nost no ceļa un devāmies mežā. Bija brīži, kad izdevīgāk bija iet pa Gauju, nevis lauzties cauri krūmiem. Sākot „ceļu” gar Gauju, daži bērni nolēma iet ar basām pēdām, tie tā arī nenogāja līdz Gaujas sākumam. Virzījāmies uz priekšu lēnām, jo iešanu ļoti apgrūtināja sakrituši koki, krāmi, kā arī purvi. Bet tas visu padarīja vēl interesantāku. Sasniedzot purvu, kuru bebri bija labi nopludinājuši, sākās labākā daļa. Pa purva „sausākajām” vietām un aso zāli bija jāturpina ceļš. Man nav bail no zirnekļiem, bet tos dažus tīklus, kuriem es izgāju cauri, vēl ilgi jutu. Ejot cauri purvam, mēs neapzināti iegājām niedrēs, kur viss sausais palika slapjš, jo neko uz priekšu nevarēja redzēt, jo niedres bija pat man pāri galvai. Tad, pārejot pāri bebru sprostam, mēs nonācām pļavā, kuras otrā galā bija Gaujas sākums. Pēc foto sesijas pie zīmes „Te sākas Gauja” mēs devāmies uz tējas namiņu. Tur bija ļooti garšīgs smiltsērkšķu ievārījums, 3/5 mēs 3 apēdām. Bez ievārījuma ēšanas mēs vēl minējām visādus augus, uzzināju jaunus augus un vienu pat esmu nolēmusi uzaudzēt. Pēc pārēšanās ar ievārījumu mēs devāmies uz skolu. Skolā bija vakariņas, visi ēda vairākas porcijas, tikai es tā knakstījos, jo ievārījums bija aizņēmis visu vietu. Pēc vakariņām devāmies uz krāmu muzeju. Es nebiju gaidījusi, ka būs tik interesanti. Pavadījuši tur, manuprāt, produktīvi 2h, mēs devāmies atpakaļ uz skolu uz radošajām darbnīcām. Darbnīcās bija iespēja taisīt vaska sveces, krāsot sveces, dekopēt sveces, dekopēt podus un taisīt lapu cepuri. Uztaisījusi sveces un nokrāsojusi, es ar vēl 3 puišiem tā tīri neko paspēlējām strītbolu zāles otrā pusē.
Nākamajā rītā ar 28 min nobīdi mēs lielā steigā braucām brokastīs. Pēc brokastīm, lai visi kārtīgi pamostos, mums bija atspirdzinoša pastaiga pa mežu, kuras laikā visi nosala. Pēc šīs pastaigas visi laimīgi kāpa atpakaļ siltās mašīnās, lai dotos stādīt ozolus. Katrai skolai bija jāiestāda viens ozols. Tā kā mums ir pieredze šajā jomā, mēs to izdarījām visātrāk. Tālāk braucām uz bio saimniecību, kur ražo visu, ko var no dārza iegūt, bet visvairāk ražo saldumus – marmelādi. Viņi teica, ka ražo arī marmelādi ar Martini garšu, bet to mums nedeva degustēt. Turpat bija arī pusdienas, bet pirms pusdienām mēs vēl ar Verneru aizgājām nopeldēties. Biju domājusi, ka būs trakāk. Paēdot pusdienas, mēs noslēgumā braucām uz Skujenes baznīcu. Tur ļoti skaisti dziedāja sieviešu ansamblis, tiešām skaisti. Un pašā nobeigumā mēs uzkāpām baznīcas tornī pie zvana. Pēc tā arī sākām ceļu mājup.

Pasākumu kalendārs
Oktobris, 2017 Novembris 2017 Decembris, 2017
303112345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930123

Šajā skolā nekad nav garlaicīgi, jo notiek visādi pasākumi: koncerti, tirdziņi, ekskursijas, ceļojumi uz citām valstīm, skolas pulciņi dažādos priekšmetos, pat kalnos kāpšana un fotografēšana.

/Annija, 7.klase/

JAUNĀKĀS GALERIJAS

Biedrība Privātā Vidusskola ĀBVS, Attekas iela 35, Ādaži,, Ādažu novads LV-2164
Reģ.nr. 40008007030, SWEDBANK LV22HABA0551012804785
Grāmatvede, lietvede: 29444437, 67904814, valdes priekšsēdētāja: 29405547, projektu vadītāja:29457989, skolas saimniece: 29336821
skolas psihologs Edmunds Vanags: 29245711, skolas saimnieks Mārtiņš Mende:26586383, skola@abvs.lv